مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-08فرهنگي

حضور سینماگران در پروژه هایی با ریسک بالا/ پروتکل ها بازنگری شود


مسعود امینی تیرانی ضمن اشاره به بلاتکلیفی حاکم بر فضای تولید در سینمای ایران و توقف پروژه های مختلف تأکید دارد سینمای ایران باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بازنگری کند.

- مسعود امینی تیرانی مدیر فیلمبرداری و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت های اخیر خود گفت: چند پیشنهاد فیلمبرداری در پروژه های مختلف به من شده است، اما نمی دانم در شرایط کرونایی می توان این پروژه ها را جلوی دوربین برد یا خیر، در واقع از ابتدای سال تاکنون بسیاری از پروژه هایی که آماده تولید بوده اند به تعویق افتاده اند و وضعیت تولید آن ها نامعلوم است.

وی بیان کرد: متاسفانه به دلیل اینکه شرایط سینمای ایران و البته جامعه، به گونه ای نیست که بتوان تصمیم درستی را برای ادامه کارها گرفت، نمی توان گفت چه زمانی می توان پروژه های مختلف سینمایی را کلید زد.

مدیر فیلمبرداری گرگ بازی درباره خطراتی که فیلمبرداران را در پروژه ها با وجود کرونا تهدید می کند، توضیح داد: می توان گفت در شرایط فعلی، فیلمبرداران نیز از خطر ابتلا به کرونا در پشت صحنه در امان نیستند و همه می دانیم که شرایط فیلمسازی شرایطی است که ریسک بسیار بالایی دارد.

می توان گفت در حال حاضر امنیت جانی بازیگران و دیگر عوامل فیلم ها به دلیل شیوع بیماری کرونا در خطر است چرا که عوامل فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سینماگران در پروژه هایی با ریسک بالا/ پروتکل ها بازنگری شود

حضور سینماگران در پروژه هایی با ریسک بالا/ پروتکل ها بازنگری شود