مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:002020-08-08سياسي

نشان سیادت یک فرمانده


فرمانده شهید سید محمد همیشه یا پیراهن سبز برتن می کرد یا کلاه سبزی به سرمی گذاشت یا شال سبزی به گردن می آویخت و وقتی قرار بود خودش را برای دیگرانی که او را نمی شناختند معرفی کند، - می گفت: بنده حقیر سراپا تقصیر سید محمد زینال الحسینی هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر طهماسبی از رزمندگان پیشکسوت تخریبچی لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در روایتی از فرمانده اش می گوید: از قدیم هم رسم و سنت بود که سادات و فرزندان رسول خدا صلی الله علیه و آله سعی می کردند سیادت خود را با استفاده از نمادهای سیادت اعم از کلاه سبز، پیراهن سبز، شال سبز آشکار سازند.

اما امروزه این سنت می رود که مانند باقی سنت های فراموش شده به ورطه فراموشی سپرده شود.

* اصرار برای انجام مأموریت در میدان مین از جمله کسانی که سعی می کردند در جبهه این افتخار را ظاهرکنند شهدای سادات بودند و درعملیات های مختلف و مخصوصا شب عملیات با شال سبز به کمر یا دورگردن یا کلاه سبز به سر مثل ستاره می درخشیدند.

فرمانده ما سردار شهید حاج سید محمد زینال الحسینی از جمله این سادات بود که هم خودش مقید بود و هم دیگران را تشویق می کرد که حتما علامتی که نشانه سیادت شان باشد همراه داشته باشند.

فرمانده شهید سید محمد همیشه یا پیراهن سبز برتن می کرد یا کلاه سبزی به سرمی گذاشت یا شال سبزی به گردن می آویخت و وقتی قرار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان سیادت یک فرمانده

نشان سیادت یک فرمانده