مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-08سياسي

اهمیت درک مفهوم پیام غدیر بیش از گذشته فزونی یافته است


امروز که با تحریف واقعیت ها مانع از رساندن پیام حقیقت و شرافت و منزلت انسان به جامعه جهانی می شوند، اهمیت درک معنا و مفهوم پیام غدیر بیش از گذشته فزونی یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بامداد شنبه در پیامی به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم، اظهارداشت: عید سعید غدیر، آغازگر تاریخی است که با أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ حجت و میثاق ابدی یافت و در این روز، کمال انسانیت در فلسفه بعثت نبی مکرم اسلام (ص) به منظور لِاُتَمّمَ مَکارِمَ الاخلاق متجلی شد.

در پیام وزیر کشور تصریح شده است: در غدیر خم جریان نزول برکت و نعمت و رحمت الهی در أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی تبلوری ملموس و عینی در بیعت با مظهر العجائب خلقت پیدا کرد و نبوت با رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً در امامت و ولایتِ مولای متقیان علی ابن ابیطالب (ع) پیوندی ناگسستنی گرفت.

در این روز مبارک کِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی أَهْلَ بَیْتِی به منزله آخرین دستور الهی در وحی و تجسم دردانه ولایت، فروغی ابدی شد تا گواهی باشد برای رستگاران در وعده بی بازگشت إِنَّهُمَا لَنْ یَفْتَرِقَا حَتَّی یَرِدَا عَلَیَّ الْحَوْضَ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت درک مفهوم پیام غدیر بیش از گذشته فزونی یافته است

اهمیت درک مفهوم پیام غدیر بیش از گذشته فزونی یافته است