مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-08سياسي

نخبگان و رسانه ها نقشه دشمن راتبیین کنند/ تحریف همان جنگ روانی است


نخبگانی که تریبون در اختیار دارند و رسانه های ما باید نقشه دشمن را تبیین کنند و نشان بدهند که دشمن به دنبال ضربه زدن به کشور است.

- لطف الله فروزنده، استاد دانشگاه تربیت مدرس و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر در تبیین جریان تحریف که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی عید قربان به آن اشاره کردند، گفت: دشمن طراحی بسیار گسترده ای علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داده به این دلیل که امروز گفتمان جمهوری اسلامی مورد پذیرش قرار گرفته است.

وی افزود: امروز گفتمان جمهوری اسلامی در سطح منطقه اول است و با این گفتمان در سطح بین المللی نیز در مقابل استکبار جهانی عرض اندام می کند.

فروزنده با اشاره به اینکه استکبار جهانی از تمام ظرفیت هایش در مقابل جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند، گفت: به طور کلی آنها دو راهبرد را در دستور کار خود دارند: که یکی راهبرد تحریم و دومی راهبرد تحریف است.

وی همچنین گفت: تحریف در واقع همان جنگ گسترده روانی است که آنها به نحو جدی دنبال می کنند و متأسفانه برخی عوامل دگراندیش در داخل کشور نیز به این مسئله دامن می زنند و می خواهند تصوراتی را ایجاد کنند که ملت ایران از مقاومت دست بردارند، چون این ملت در 40 سال گذشته با مقاومت کم نظیر خود به دستاوردهای بزرگی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان و رسانه ها نقشه دشمن راتبیین کنند/ تحریف همان جنگ روانی است

نخبگان و رسانه ها نقشه دشمن راتبیین کنند/ تحریف همان جنگ روانی است