مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 20:552020-08-07سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24ساعت گذشته


موضوع کنکور به کمیسیون تخصصی سپرده شده است، دستگیری ضارب متواری خبرنگار اردبیلی، «عشق» مفهومی یک کلمه ای برای خبرنگاری و 51 بستری و 3 فوتی ناشی از کرونا در استان اردبیل جزو پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24 ساعت گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (جمعه، 17مردادماه 1399) را اینجا مشاهده می کنید: نیکزاد: موضوع کنکور به کمیسیون تخصصی سپرده شده است/ مجددا پیگیری می کنم نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع کنکور پس از بحث در هیأت رییسه مجلس، به کمیسیون تخصصی آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی سپرده شده است.

دستگیری ضارب متواری خبرنگار اردبیلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری ضارب متواری خبرنگار اردبیلی خبر داد.

عشق مفهومی یک کلمه ای برای خبرنگاری خبرنگاری، صرفا شغل نیست، بلکه خندیدن با دلخوشی های مردمی است که به آنان عشق می ورزیم و گریستن آرام و پنهان برای همه آلام و دردهایی است که جز اشک نمی توان برایشان کاری کرد.

در استان اردبیل براساس نتایج آزمایشات انجام شده، در 24 ساعت گذشته 51 مورد بستری جدید در مراکز درمانی استان ثبت شده و تعداد موارد بستری در مراکز درمانی به 376 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24ساعت گذشته