مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 20:002020-08-07اقتصادي

نفت برنت به پایین 45 دلار برگشت


بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر افزایش تنشها میان آمریکا و چین پس از اقدام ترامپ در ممنوعیت اپلیکیشنهای چینی تیک تاک و وی چت و نگرانیها نسبت به روند احیای اقتصاد جهانی کاهش یافت اما رشد هفتگی خود را حفظ کرد.

- بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر افزایش تنشها میان آمریکا و چین پس از اقدام ترامپ در ممنوعیت اپلیکیشنهای چینی تیک تاک و وی چت و نگرانیها نسبت به روند احیای اقتصاد جهانی کاهش یافت اما رشد هفتگی خود را حفظ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احکامی که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در خصوص ممنوعیت اپلیکیشنهای چینی تیک تاک و وی چت امضا کرد، ظرف مدت 45 روز به اجرا درخواهند آمد.

استفن اینس، استراتژیست ارشد بازار جهانی در شرکت اکسی کورپ در یادداشتی نوشت: بهای نفت در معاملات بازار آسیا پس از اعلام این خبر کاهش پیدا کرد و نشان داد وقتی پای ریسک ژئوپلیتیکی در میان باشد، معامله گران نفت این منطقه نسبت به افزایش تنشهای میان آمریکا و چین آسیب پذیر هستند.

به گفته تحلیلگران، عدم پیشرفت مذاکرات میان کنگره آمریکا و کاخ سفید درباره بسته کمک مالی جدید هم عامل دیگری بود که باعث کاهش بهای نفت شد.

گری کانینگهام، مدیر تحقیقات بازار در شرکت تردیشن انرژی به رویترز گفت: به نظر می رسد کنگره آمریکا نتوانسته است به طرحی برای دور بعدی کمکهای مالی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت برنت به پایین 45 دلار برگشت

نفت برنت به پایین 45 دلار برگشت