مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 19:052020-08-07سياسي

نام گذاری 83 هزار و 344 نفر به نام علی در بوشهر


از ابتدای تشکیل پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال، در استان بوشهر 83 هزار و 344 نفر به نام علی و القاب و ترکیب های آن نام گذاری شده اند.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: از ابتدای تشکیل پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال، در استان بوشهر 83 هزار و 344 نفر به نام علی و القاب و ترکیب های آن نام گذاری شده اند.

اسکندر پاسالار ضمن تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: سال گذشته تعداد هزار و 21 نفر از نوزادان متولد شده در استان به نام علی و ترکیبات آن نام گذاری شده اند.

وی با تأکید بر متخلص شدن هر چه بیشتر به اخلاق علوی در سبک زندگی، خواستار انتخاب نام های مناسب برگرفته از فرهنگ اسلامی ایرانی برای نوزادان توسط والدین شد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر افزود: فرهنگ نام گزینی درست، برای فرزندان بسیار با اهمیت است که باید مورد توجه والدین قرار گیرد.

اسکندر پاسالار با بیان اینکه علاقه مندی مردم استان بوشهر به خاندان عصمت و طهارت سبب شده تا انتخاب نام های مذهبی در این استان، بالاترین فراوانی را داشته باشد، خاطرنشان کرد: طی 4 ماه نخست امسال فراوانی نام علی با انتخاب 96 مورد، پس از نام محمد و حسین، رتبه سوم را به خود اختصاص داده و نام امیرعلی با فراوانی 67 مورد پس از امیر حسین، در جایگاه پنجم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری 83 هزار و 344 نفر به نام علی در بوشهر

نام گذاری 83 هزار و 344 نفر به نام علی در بوشهر