مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 17:152020-08-07سياسي

باید مشکلات معیشتی و مسکن خبرنگاران حل شود


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مشکلات خبرنگاران در بخش های مسکن و معیشتی حل و فصل شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مشکلات خبرنگاران در بخش های مسکن و معیشتی حل و فصل شود.

عادل نجف زاده امروز 17 مرداد در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه خبرنگاران با وجود مشکلات متعدد همواره مشکلات جامعه را منعکس می کنند، اظهار کرد : باید مشکلات خبرنگاران در بخش های مسکن و معیشتی بررسی و حل و فصل شود.

وی بابیان اینکه جامعه ای که توسط خبرنگاران نقد نشوند توسعه و پیشرفت پیدا نمی کند، تصریح کرد: مسئولان باید از نقد عملکردشان توسط خبرنگاران استقبال کنند.

نماینده مردم خوی از تبدیل دانشکده پزشکی خوی به دانشگاه مستقل پزشکی خبرداد و گفت : با همکاری مجموعه خیرین سلامت و سرمایه گذاران خوی 15 هزار متر مربع برای تاسیس پردیس دانشگاه مستقل پزشکی اختصاص می یابد.

وی افزود : بهترین و کارآمدترین پزشکان کشوری از خوی هستند و با توجه نیازهای شمال استان ضروری است دانشگاه مستقل پزشکی در اولین فرصت راه اندازی شود.

نجف زاده از پیشرفت 25 درصدی جاده خوی - قطور خبرداد و گفت : در مدت دو ماه پیشرفت بسیار خوبی در تکمیل این جاده استراتژیک صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مشکلات معیشتی و مسکن خبرنگاران حل شود

باید مشکلات معیشتی و مسکن خبرنگاران حل شود