مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 16:452020-08-07اقتصادي

اجرای شبکه فاضلاب جاده سلامت شهرک آبشار به طول 800 متر


هدف از جاده سلامت تأسیس یک مکان گردشگری برای مردم و تأمین یک فضایی ‏که مردم اوقات فراغت ‏خود را در کنار ورزش و گردشگری با هم انجام دهند‏.

- کورش صابری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: جاده سلامت شهر سمیرم از اسفند سال 96 با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به طول 12 و عرض 28 متر شروع شد که دارای یک باند دسترسی 8 متری آسفالت رو و 20 متر عرض جاده جهت دوچرخه سواری و پیاده روی است.

شهردار سمیرم ‏افزود: این پروژه توسط واحد عمرانی و امانی شهرداری سمیرم  50 درصد پیشرفت داشته که در حال حاضر نیاز به 8 میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه است و تاکنون اقداماتی نظیر جدول گذاری و زیرسازی و فاضلاب کشی انجام شده که بعد از تکمیل پروژه آبرسانی و فاضلاب رسانی، شهرداری آسفالت باند دسترسی را آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هدف از جاده سلامت تأسیس یک مکان گردشگری و تأمین یک فضایی که مردم ‏ اوقات فراغت خود را در کنار ورزش و گردشگری با هم انجام دهند.

صابری بیان کرد: اعتبار اولیه این پروزه از از محل تخفیف پروانه های ساختمان ارائه شده که توسط شهرداری با همکاری اداره کل راه و شهرسازی تأمین شد.

مجید صابری رییس آب و فاضلاب شهری و روستایی سمیرم نیز در این باره عنوان کرد: شبکه فاضلاب فاز دوم شهرک آبشار سمیرم به طول ‏‏800 متر با پیشرفت 90 درصد با مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای شبکه فاضلاب جاده سلامت شهرک آبشار به طول 800 متر

اجرای شبکه فاضلاب جاده سلامت شهرک آبشار به طول 800 متر