مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 16:352020-08-07سياسي

نام گذاری بیش از83 هزار نفر به نام «علی» در بوشهر


از ابتدای تشکیل پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال، تعداد 83 هزار و 344 نفر به نام علی و القاب و ترکیب های آن نام گذاری شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، اسکندر پاسالار بعداز ظر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: از ابتدای تشکیل پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال، در استان بوشهر تعداد 83 هزار و 344 نفر مزین به نام زیبای علی و القاب و ترکیب های آن شده اند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با تأکید بر متخلص شدن هر چه بیشتر به اخلاق علوی در سبک زندگی، بیان کرد: سال گذشته تعداد هزار و 21 نفر از نوزادان متولد شده در استان بنام علی و ترکیبات آن نام گذاری شده اند.

وی خواستار انتخاب نام های مناسب برگرفته از فرهنگ اسلامی ایرانی برای نوزادان توسط والدین شد و افزود: فرهنگ نام گزینی درست، برای فرزندان بسیار با اهمیت است که باید مورد توجه والدین قرار گیرد.

پاسالار با بیان اینکه علاقه مندی مردم استان بوشهر به خاندان عصمت و طهارت سبب شده تا انتخاب نام های مذهبی در این استان، بالاترین فراوانی را داشته باشد، خاطرنشان کرد: طی چهار ماه نخست امسال فراوانی نام علی با انتخاب 96 مورد، پس از نام محمد و حسین، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و نام امیرعلی با فراوانی 67 مورد پس از امیر حسین، درجایگاه پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری بیش از83 هزار نفر به نام «علی» در بوشهر

نام گذاری بیش از83 هزار نفر به نام «علی» در بوشهر