مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 14:352020-08-07ورزشي

دولت از هجوم بی سابقه مسافران به شمال جلوگیری کند


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از آنچه بی تدبیری ستاد ملی مقابله با کرونا برای عدم برخورد با مسافران شمال در تعطیلات پایانی هفته می داند، - ایسنا/مازندران نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از آنچه بی تدبیری ستاد ملی مقابله با کرونا برای عدم برخورد با مسافران شمال در تعطیلات پایانی هفته می داند، انتقاد کرد.

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با ایسنا کفت: باتوجه به قرمز بودن وضعیت استانهای شمالی بویژه مازندران در بحران کرونا سفر آزادانه مسافران به این استانها جای سئوال دارد.

وی گفت: هجوم بی سابقه مسافران آخر هفته به شمال، سلامت مردم این خطه و مسافران را تهدید می کند.

عضوهیات رییسه مجلس یازدهم لزوم اتخاذ تدابیر سختگیرانه در برابر مسافران تابستانی را خاطرنشان کرد و افزود: بی توجهی به اعمال مقررات سختگیرانه ، شرایط غیر قابل پیش بینی را برای هفته های آتی در مازندران رقم خواهد زد.

کریمی فیروزجایی بی پروایی مسافران تابستانی از انجام سفرهای تفریحی را در شرایط کرونایی معضل فرهنگی دانست و افزود: مسامحه در برابر رفتارهای پرخطر مسافران هزینه های مادی و معنوی سنگینی را برجای خواهد گذاشت.

این نماینده مجلس یادآورشد: مدیریت جامع و یکپارچه ملی و استانی برای صیانت از جان مردم در برابر ویروس مهاجم کرونا ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از هجوم بی سابقه مسافران به شمال جلوگیری کند

دولت از هجوم بی سابقه مسافران به شمال جلوگیری کند