مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-07سياسي

برگزاری اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی هم زمان با دهه ولایت در مناطق محروم مشهد


سرپرست کانون موضوعی سلامت کانون‎های خدمت رضوی خراسان رضوی از برگزاری اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در طول دهه ولایت ویژه اقشار محروم ساکن مناطق حاشیه شهر مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، محمود اصغری با اشاره به نحوه اجرای این طرح جهادی گفت: اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی با حضور جمعی از خادم یاران متخصص این دو حوزه در طول دهه ولایت در مناطق کم برخوردار حاشیه شهر مشهد برگزار شد.

سرپرست کانون موضوعی سلامت کانون‎های خدمت رضوی خراسان رضوی ضمن تشریح جزییات اردوی دندانپزشکی، بیان کرد: اردوی دندانپزشکی در روزهای سوم، دهم و سیزدهم مردادماه با حضور 13 دندان پزشک و کادر درمانی با استقرار اتوبوس های حامل تجهیزات دندانپزشکی در منطقه کم برخوردار قرقی برگزار شد که در این سه روز متقاضیان خدمات دندانپزشکی از مناطق محروم اطراف این منطقه به روستای قرقی منتقل می شدند.

اصغری در رابطه با اردوی جهادی پزشکی هم توضیحاتی داد و گفت: تیم 21 نفره پزشکی هم روزهای 13، 15 و 17 مرداد در مناطق حاشیه شهر ازجمله همت آباد، شهرک صابر و شهرک طرق مستقر و به ارائه خدمت مشغول شدند.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات توسط تیم های پزشکی بسته به نیاز مناطق محروم عمومی یا تخصصی است، افزود:    پزشکان پس از ویزیت مراجعان از پیش شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی هم زمان با دهه ولایت در مناطق محروم مشهد

برگزاری اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی هم زمان با دهه ولایت در مناطق محروم مشهد