مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-07سياسي

توزیع 20 هزار بسته معیشتی هم زمان با دهه ولایت در خراسان رضوی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از توزیع 20 هزار بسته مواد غذایی به ارزش 50 میلیارد ریال از محل موقوفات، نذورات و کمک های خیرین هم زمان با دهه ولایت بین نیازمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد احمدزاده اظهار کرد: هم زمان با دهه امامت و ولایت و در ششمین مرحله از اجرای رزمایش همدلی با عنوان تبرکات علوی، 20 هزار بسته مواد غذایی به ارزش 50 میلیارد ریال از محل موقوفات، نذورات و کمک های خیرین بین نیازمندان توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی یادآور شد: ارزش هر یک از این بسته های معیشتی دو میلیون و 500 هزار ریال است که توزیع آن از ابتدای دهه ولایت در خراسان رضوی آغازشده است.

وی بابیان اینکه این بسته ها شامل برنج، گوشت، روغن و حبوبات است، ابراز کرد: این بسته ها با همکاری مراکز افق بقاع متبرکه استان و شورای هماهنگی امور خیریه در شهرستان ها تهیه و توزیع می شود.

احمدزاده بابیان اینکه بخش عمده ای از بسته ها در روز عید غدیر توزیع می شود، افزود:  6200 بسته معیشتی در شهرستان های مشهد و طرقبه شاندیز بین نیازمندان توزیع می شود.

انتهای پیام/ 70042  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار بسته معیشتی هم زمان با دهه ولایت در خراسان رضوی

توزیع 20 هزار بسته معیشتی هم زمان با دهه ولایت در خراسان رضوی