مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-07سياسي

انفجار لبنان بهانه ای برای قرار دادن مردم این کشور در دوراهی است


استکبار با این حرکت می خواهد مردم لبنان را بر سر دوراهی قرار دهد و به مردم لبنان بگویند یا سختی های همراهی با مقاومت حزب الله یا ذلت تسلیم و کرنش در برابر آمریکا را بپذیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی ضمن تبریک عملیات غرورآفرین سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات در دستگیری ماهرانه جمشید شارمهد، اظهار کرد: حقیقتاً این عملیات غرورآفرین نشان داد که وزارت اطلاعات ما بدون استفاده از سرویس های خارجی در عرصه اطلاعاتی و امنیتی بسیار قوی عمل کرد و این تروریست را از جنگ استکبار بیرون آورد.

امام جمعه نطنز افزود: جنایت های جمشید شارمهد در حسینیه ثارالله شیراز که منجر به شهادت 14 نفر و زخمی شدن 250 نفر انجامید برای همه مبرهن و روشن است و این معاند سلطنت طلب نقشه ترور را طراحی کرده که توسط سربازان گمنام امام زمان خنثی شد.

وی ادامه داد: دشمنان احمق نظام بفهمند هرکجا باشند به دست باکفایت مردم و سربازان گمنام امام زمان به زودی به سزای اعمال خود می رسند.

یعقوبی حادثه انفجار بیروت را بسیار مهم و قابل توجه قلمداد کرد و گفت: انباری که منفجر شد چند هزار تن مواد شیمیایی در آن انبارشده بود و این انفجار بعد از بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی قوی ترین انفجار در جهان به شمار می رود که به اندازه 54 بمب منفجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار لبنان بهانه ای برای قرار دادن مردم این کشور در دوراهی است

انفجار لبنان بهانه ای برای قرار دادن مردم این کشور در دوراهی است