مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 12:252020-08-07سياسي

تلاش دشمن تصرف سرزمین فکر و ذهن ها است


امام جمعه انزلی با بیان اینکه در جنگ اراده ها دشمن سرزمین فکر و ذهن ها را تصرف می کند، گفت: منشأ حرکت انسان، فکر و اندیشه آن ها است و مهم ترین کار دشمن نیز روایت سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجوادشمس الدین امروز در آیین خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه انزلی با اشاره به فرازی از سخنان اخیر مقام معظم رهبری در عید قربان اظهار کرد: به موازات تحریم و در کنار آن، جریان تحریف هم هست و به معنای واژگون نشان دادن واقعیات است.

وی با تأکید بر اینکه بر اینکه اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم شکست خواهد خورد، گفت: هدف از تحریف دو چیز است یکی ضربه زدن به روحیه مردم و دیگری آدرس غلط دادن به حل مشکلات تحریم است.

امام جمعه بندرانزلی با اذعان به اینکه در عرصه جنگ اراده ها قرارگرفته ایم، افزود: اصطلاح جدیدی که رهبری در سال های اخیر به آن اشاره داشته جنگ اراده هاست و کار دشمن و شیاطین در این جنگ این است که نگذارد انسان ها به سمت مطلوب حرکت کنند.

شمس الدین با بیان اینکه در جنگ اراده ها دشمن سرزمین فکر و ذهن ها را تصرف می کند، تصریح کرد: منشأ حرکت انسان، فکر و اندیشه آن ها است و مهم ترین کار دشمن نیز روایت سازی است، در جنگ روایت ها از دل حوادث و وقایع برخی از حقایق را به مخاطب عرضه می کند و یا برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن تصرف سرزمین فکر و ذهن ها است

تلاش دشمن تصرف سرزمین فکر و ذهن ها است