مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-07سياسي

خبرنگاران انصاف و اخلاق را مدنظر قرار دهند


خبرنگاران ویژگی صداقت در گفتار، انصاف، تقوای سیاسی، اخلاق حرفه ای، ولایتمدار و انقلابی بودند را باید جزو ویژگی های خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته این شهرستان که در مسجد الغدیر فاز 4 پردیس و با حضور پرشور نمازگزاران و با فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: با دستگیری های اخیر وزارت اطلاعات جیغ استکبار را درآوردیم و سربازان گمنام امام زمان (عج) سرکرده تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه علیه ایران را فرماندهی می کرد دستگیر و بینی استکبار به خاک مالیده شد.

امام جمعه پردیس افزود: یکی از فرازها رهبری در بیانات اخیر جنگ روایت ها بود که فرمودند: مراقب تحریف دشمنان باشیم زیرا اگر تحریف را شکست دهیم، تحریم شکست خواهد خورد .

وی ادامه داد: امروز جنگ روایت ها می تازد، جنگ روانی، شایعه و دروغ پردازیست، اما جنگ روایت ها تحریف است و برخی واقعیت ها را برعکس جلوه می دهند که به طور مثال پیروزی انقلاب اسلامی که مردم عامل آن بودند مخدوش کرده است.

وی افزود: آنها ساخت موشک و صنایع نظامی تحریف می کنند و تحریم را ابزار قوی این مشکلات می دانند و می گویند باید مذاکره کنیم، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران انصاف و اخلاق را مدنظر قرار دهند

خبرنگاران انصاف و اخلاق را مدنظر قرار دهند