مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-07سياسي

فضای مجازی میدان نبرد رسانه ای است/ لزوم تقویت سواد رسانه ای


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تقویت سواد رسانه ای گفت: فضای مجازی میدان نبرد رسانه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی بعد از ظهر جمعه در مراسم روز خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار داشت: شهید شاهینی از افتخارات رسانه ای استان است که از نظر ایمان و اخلاق یک نمونه و الگو بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های دشمن در حوزه رسانه ای تصریح کرد: همان گونه که دشمن موشک ها و تانک های رسانه ای خود را سرازیر ایران می کند ما هم باید در مقابل آن مقاومت و دفاع کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به اهمیت سواد رسانه ای اشاره کرد و ادامه داد: سواد رسانه ای اهداف دشمن را در فضاهای رسانه ای بی اثر می کند.

وی افزود: شاید در برخی موارد که برنامه های مبتذل و غیراخلاقی در فضای مجازی وجود دارد نیاز به جلوگیری در عرضه دارد ولی در فضای اندیشه و بیان، راه حل موضوع مصون سازی، مقاومت، تمیز و تشخیص دادن از همدیگر است.

رضایی با تاکید بر بی اثر کردن نگاه ها و اهداف دشمنان بر مردم و جوانان خاطرنشان کرد: پیام های استکبار جهانی نباید بر اراده جامعه اسلامی مسلمان تأثیر گذار باشد که راه حل اساسی داشتن سواد رسانه ای است که باید این مهم در جامعه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی میدان نبرد رسانه ای است/ لزوم تقویت سواد رسانه ای

فضای مجازی میدان نبرد رسانه ای است/ لزوم تقویت سواد رسانه ای