مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-07سياسي

17 مرداد، خبرنگار و ناملایماتی که تمامی ندارد


خبر، واژه کوچکی است که هزاران حرف نگفته درونش نهفته است.

همان واژه ای که اگر برایش ارزش قائل شوی و قدم به عرصه اش بگذاری، نام خبرنگار به دوشت می نشیند و مسئولیت های سنگینی را در راهی پرمخاطره برایت به همراه می آورد.

- سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس؛ شیراز آنگاه است که می شوی چشم بینا و گوش شنوای هزاران هزار مردمی که تو باید برایشان بگویی، بخواهی و بنویسی.

آنگاه است که باید در این راه پرپیچ وخم استوار گام برداری و برایشان مطالبه گر شوی.

رکن چهارم دموکراسی و آزادی بیان سال هاست که بر روی دوش این قشر از جامعه سنگینی می کند؛ اما واقعیت چیز دیگری است؛ چراکه اگر قلمت سرخ شود و در ورطه نقادی دستی بر آتش داشته باشی محکوم به حذف و برای ماندن در این عرصه، مجبور به سکوت خواهی شد رکن چهارم دموکراسی و آزادی بیان سال هاست که بر روی دوش این قشر از جامعه سنگینی می کند؛ اما واقعیت چیز دیگری است؛ چراکه اگر قلمت سرخ شود و در ورطه نقادی دستی بر آتش داشته باشی محکوم به حذف و برای ماندن در این عرصه، مجبور به سکوت خواهی شد.

برای بودن و ماندن در این حرفه سخت و آسان (سخت به لحاظ ماندن و آسان به لحاظ ورود به آن) باید عشق و علاقه را چاشنی کاربردی کرد ولاغیر؛ چراکه در این حرفه بعد مادی حرفی برای گفتن ندارد!مرداد که به نیمه می رسد سیل پیامک های تبریک به مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 مرداد، خبرنگار و ناملایماتی که تمامی ندارد

17 مرداد، خبرنگار و ناملایماتی که تمامی ندارد