مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 12:102020-08-07سياسي

دشمن با تحریف به دنبال ناکارآمدنشان دادن نظام است


امام جمعه صومعه سرا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جریان تحریف که هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی می باشد، گفت: دشمن می خواهد از نظام اسلامی یک نظام ناکارآمد و ناتوان معرفی کند و مردم را نسبت به آینده ناامید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی راشدنوری امروز در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با بیان اینکه بی برنامگی و روزمرگی دولت مردان در این شرایط لجام گسیخته اقتصادی، میدان دادن به دشمنان برای فضاسازی علیه کشور است، اظهار کرد:عرصه کنونی، میدان جنگ اراده های مستحکم علیه نقشه های شوم دشمنان که علاج تحریم را به غلط به مردم می دهند و با ضربه زدن به روحیه مردم آنها را ناامید از بهبود شرایط می کنند.

وی با اشاره به فاجعه انفجار بیروت و تخریب کامل بیش از یک سوم شهر بیروت و آواره و بی خانمان شدن مردم آن شهر گفت: بیش از 300 هزار نفر کشته و مفقود شدن صدها نفر، از بزرگترین فاجعه تاریخ جهان است، استکبار و صهیونیست ها با ایجاد اینگونه حوادث قدرت نمایی خود را میخواهند به بشریت ثابت کنند که تصمیم گیرنده امور داخلی کشور ها هستند.

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه  از مسؤولان کشورمان میخواهیم تا مراقب نقشه های دشمنان و تحرکات آنان و ایجاد اختلاف در داخل باشند، افزود: مسؤولین با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با تحریف به دنبال ناکارآمدنشان دادن نظام است

دشمن با تحریف به دنبال ناکارآمدنشان دادن نظام است