مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 12:102020-08-07سياسي

پیام تبریک فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار


سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز بزرگداشت مقام شامخ خبرنگار را به فعالان این عرصه خطیر تبریک و تهنیت گفت و یاد و خاطره شهدای رسانه را گرامی داشت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد "سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل" فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز بزرگداشت مقام شامخ خبرنگار را به فعالان این عرصه خطیر تبریک و تهنیت گفت و یاد و خاطره شهدای رسانه را گرامی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این پیام آمده است؛ بسمه تعالی گزارشگری و خبررسانی، یک حرفه ی با ارزش است.

(مقام معظم رهبری) هفدهم مرداد یادآور سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تمامی مجاهدانی است که در عرصه قلم و اندیشه جان شیرین خود را برای برافروختن چراغ آگاهی و اطلاع رسانی فدا کردند.

خبرنگاران به راستی نماد راستین تعهد، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند و برای عینیت بخشی به نون والقلم مایسطرون شبانه روز در حال تلاش و خدمت اند که باید قدردان این افسران جنگ نرم باشیم.

در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی از دوران هشت سال دفاع مقدس تا دفاع از حرم آل الله و جبهه مقاومت و هر جایی که نیاز باشد خبرنگاران و اصحاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار