مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 12:102020-08-07سياسي

توزیع 2 هزار بسته فرهنگی و میان وعده در بیمارستان شاهرود+ تصاویر


در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و در آستانه عید غدیر، دو هزار بسته فرهنگی و میان وعده غذایی به کادر درمان و بیماران بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و در آستانه عید غدیر بعدازظهر امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و فرماندهان حوزه های بسیج خواهران و بسیج جامعه پزشکی، دو هزار بسته فرهنگی و میان وعده غذایی به کادر درمان و بیماران بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این برنامه در جمع مدیران این بیمارستان با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت و امامت با بیان اینکه حمایت از جامعه سلامت کشور را وظیفه خود می دانیم، افزود: در این راستا و در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، این بسته ها برای کادر درمان و بیماران این بیمارستان به همت بسیج جامعه زنان و بسیج جامعه پزشکی تهیه شد.

سرهنگ محمد خوش قدم افزود: بسته های فرهنگی شامل ادعیه و گل و پیام های تقدیر مردم از کادر درمان است و بسته های میان وعده غذایی نیز شامل بیسکویت، آبمیوه، شکلات و مغز دانه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار بسته فرهنگی و میان وعده در بیمارستان شاهرود+ تصاویر

توزیع 2 هزار بسته فرهنگی و میان وعده در بیمارستان شاهرود+ تصاویر