مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-07سياسي

جواب قانع کننده ای از مسؤولان برای هفت تپه نشنیدیم


نائب رییس کمیسیون مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در جلسه ای که برای رسیدگی به مشکلات نیشکر هفت تپه در مجلس گرفته شد، جواب قانع کننده ای از طرف متولیان گرفته نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی نیکزاد نائب رییس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به سبب بی تدبیری که در خصوصی سازی اتفاق افتاد اوایل هفته جاری نماینده شهرستان شوش و 3 نماینده عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در بین کارگران شرکت کشت وصنعت هفت تپه حاضر شدند.

وی افزود: در همین راستا روز گذشته جلسه ای در مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان دیوان محاسبات، اطلاعات، بازرسی، استانداری خوزستان، بخش خصوصی سازی، تأمین اجتماعی و کارگران شرکت کشت وصنعت هفت تپه برگزار شد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در جلسه ای که برگزار شد جواب قانع کننده ای از طرف متولیان گرفته نشد و کارگران توأم با روش و منشی که امروز دارند در جایگاه حق ایستاده اند چراکه این نظام و کشور را دوست دارند اما خواستار احیای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه هستند.

وی ادامه داد: کسانی که در بخش خصوصی حاضر شده اند و درحال حاضر اهلیت و شایستگی آن ها رد شده باید طبق قانون مورد برخورد قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواب قانع کننده ای از مسؤولان برای هفت تپه نشنیدیم

جواب قانع کننده ای از مسؤولان برای هفت تپه نشنیدیم