مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-07اقتصادي

مدیریت ضعیف علت اصلی مشکلات کشور است


مهار نوسان قیمت ها و تورم ازجمله وظایف دولت است و در کنار کرونا و تحریم ها، علت اصلی مشکلات در کشور ضعف مدیریت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در پیام صوتی جمعه خود با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در روز عید قربان اظهار کرد: آمریکا قابل اعتماد نیستد و باید نسبت به جریان تحریف بیش از تحریم ها به آن توجه کرد.

وی برداشتن شده تحریم ها و رفع مشکلات با مذاکره را نوعی تحریف واقعیت بیان کرد و گفت: حضور در پای میز مذاکره به طور قطع مشکل گشا نیست و باید با استعدادهای خودمان و کمک دوستان قوی از مشکلات عبور کنیم.

امام جمعه بجنورد بزک برجام را نمونه ای دیگر از تحریف واقعیت دانست و افزود: اروپا و آمریکا به وعده های خود پایبند نیستند و مخالفت این کشورها با ایران از نخستین روزهای انقلاب وجود داشته است.

وی دوای مشکلات کشور را نه اتصال به غرب و آمریکا بلکه رونق تولید و اتکا به درون بیان کرد و ادامه داد: حرکت به جز توجه به خود و قدرت داخلی آدرس غلط است و نشان از تلاش برای ایجاد آشفتگی در ملت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین با تأکید بر لزوم مهار تورم و نوسان قیمت ها به عنوان وظیفه ای از سوی دولت، خاطرنشان کرد: از مدیریت ضعیف نباید غافل شد و در کنار کرونا و تحریم این موضوع مهم نیز باید مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت ضعیف علت اصلی مشکلات کشور است

مدیریت ضعیف علت اصلی مشکلات کشور است