مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-07اقتصادي

عراق این ماه 400 هزار بشکه دیگر از تولید نفتش کم می کند


عراق اعلام کرده است در ماه اگوست (ماه جاری میلادی) بیشتر یعنی حدود 400 هزار بشکه نفت در روز بر میزان کاهش تولیدش می افزاید تا تولید بیش از حدش در ماه های گذشته را بر اساس توافق کاهش تولید جبران کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از عراق و شرکت دولتی بازاریابی این کشور موسوم به سومو (SOMO)، کاهش تولید ماه آگوست از میزان کاهش تولید مورد توافق برای ماه آگوست بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بر اساس گزارش های رویترز بر اساس آمار منابع کشتیرانی و صنعتی، صادرات نفت خام عراق در ماه جولای افزایش یافته بود و به نظر می رسید که دومین تولیدکننده بزرگ نفت اوپک هنوز از زیر بار تعهدش به توافق کاهش تولید اوپک شانه خالی می کند.

به نقل از آمارهای ریفینیتیو ایکون و دو منبع آگاه صنعتی، صادرات نفت عراق از جنوب در 20 روز نخست ماه جولای به طور متوسط 2.

70 میلیون بشکه در روز بوده است.

این رقم نسبت به ارقام رسمی صادرات نفت از جنوب عراق در ماه ژوئن تغییر ندارد.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت خام و هم پیمانانش موسوم به اوپک پلاس، در ماه می به منظور تقویت قیمت نفت صدمه دیده ناشی از بحران کرونا، کاهش بی سابقه عرضه نفت را آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، ارقام ماه جولای صادرات نفت عراق نشان داده است بغداد هنوز راه زیادی برای تحقق وعده های خود دارد و میزان ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق این ماه 400 هزار بشکه دیگر از تولید نفتش کم می کند

عراق این ماه 400 هزار بشکه دیگر از تولید نفتش کم می کند