مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-07سياسي

برگزاری جشنواره خانه دوست کجاست در فارس


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس اعلام کرد که این سازمان با همکاری موسسه آموزش عالی حافظ، جشنواره ی خانه دوست کجاست را برگزار خواهد کرد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس اعلام کرد که این سازمان با همکاری موسسه آموزش عالی حافظ، جشنواره ی "خانه دوست کجاست" را برگزار خواهد کرد.

مرتضی سیف زاده در آیین رونمایی از پوستر جشنواره خانه دوست کجاست گفت: پرداختن به مسائل فرهنگی یکی از وظایف سازمان نظام مهندسی از دغدغه های بزرگترین این تشکیلات به عنوان بزرگترین سازمان غیردولتی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی فارس، سیف زاده این اقدام را یکی از حرکت های فرهنگی این سازمان دانست و تاکید کرد که مهندسان و دانشجویان رشته های مهندسی، فعالان فرهنگی و هنری و اصحاب رسانه امکان حضور در این جشنواره را خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس نیز گفت: این جشنواره در 2 بخش اسکیس و عکاسی برگزار می شود و امکانی برای حضور تمام علاقه مندان و فعالان در عرصه های طراحی و عکاسی در آن فراهم است.

سید امیرپیروز مرعشی با یادآوری اینکه اسکیس، یک نوع طراحی با دست در معماری است، گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند از اول شهریور آثار خود در بخش عکس را از طریق پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره خانه دوست کجاست در فارس

برگزاری جشنواره خانه دوست کجاست در فارس