مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-07سياسي

توزیع بیش از 90 هزار پرس غذا روز عید غدیر در کهگیلویه و بویراحمد


مسوول رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از توزیع بیش از 90 هزار پرس غذای نذری در روز عید غدیر خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، ابوذ صناعی با تبریک روز خبرنگار و عید بزرگ غدیر خم گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا شکست بیماری و خانواده های نیازمند با رعایت تمامی نکات بهداشتی را در کشور دید.

صناعی ادامه داد: در همین راستا ستاد اجرایی فرمان امام استان برنامه ویژه ای با همکاری  هییت ها، مواکب و گروه های جهادی استان برای عید غدیر خم برگزار کرد.

وی بیان کرد: بیش از 24 تن مرغ برای طبخ غذا جهت توزیع بین افراد نیازمند و محروم حاشیه شهر ها، مراکز تحت پوشش، خانه سالمندان و.

به هییت ها، مواکب و گروه های جهادی تحویل داده شد.

صناعی افزود: تا کنون با درخواست هییت ها و مواکب بیش از 90 هزار پرس غذا برای نیازمندان و اقشار آسیب دیده استان جهت توزیع در روز عید تدارک دیده شده و پیش بینی می شود با همکاری دستگاه ها و مواکب استان این عدد به بیش از 120 پرس غذا نیز برسد.

صناعی در پایان گفت: ما این آمادگی را در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان داریم  که برای نذر بزرگ عیدغدیر خم  80 تن مرغ را بین مواکب،هییت ها و گروه های جهادی توزیع نماییم که تا کنون با درخواست های رسیده 24 تن تحویل این اماکن داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 90 هزار پرس غذا روز عید غدیر در کهگیلویه و بویراحمد

توزیع بیش از 90 هزار پرس غذا روز عید غدیر در کهگیلویه و بویراحمد