مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-07بين الملل

اردوغان: عملیات حفاری در مدیترانه را از سرگرفتیم


رییس جمهور ترکیه روز جمعه در سخنانی گفت که یونان به تعهدات خود عمل نکرده و ترکیه عملیات حفاری را در دریای مدیترانه از سر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه روز جمعه در سخنانی گفت که یونان به تعهدات خود به ترکیه در زمینه توقف عملیات حفاری در دریای مدیترانه عمل نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری تی آرتی ، وی در ادامه سخنانش گفت که ترکیه عملیات حفاری در دریای مدیترانه را از سر گرفته و به اجرای توافق هایش با لیبی ادامه خواهد داد.

رییس جمهور ترکیه به انفجار عصر روز سه شنبه در بیروت نیز اشاره کرد و گفت که ترکیه با تمامی امکانات خود به لبنان کمک خواهد کرد و در کنار بیروت و ملت لبنان خواهد ایستاد و به رییس جمهور لبنان اعلام کردیم که آماده انتقال مجروحان به ترکیه توسط هواپیماهای اورژانس هستیم.

اردوغان به توافق امضا شده میان یونان و مصر نیز اشاره کرد و گفت که این توافق هیچگونه ارزشی نداشته و باطل است و یونان هیچگونه مرزی با لیبی و مصر ندارد و هیچ حقی برای امضای چنین توافقنامه ای ندارد.

وزیر خارجه یونان پنجشنبه راهی قاهره شد و با سامح شکری ، همتای مصری خود دیدار و در مورد راه های تقویت روابط دوجانبه و مسائل منطقه مورد توجه طرفین گفت وگو کردند و به تبادل آرا پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: عملیات حفاری در مدیترانه را از سرگرفتیم

اردوغان: عملیات حفاری در مدیترانه را از سرگرفتیم