مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-07سياسي

واکنش امام جمعه کرج به اتفاقات اخیر شورای شهر فردیس


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خصوص اتفاقات اخیر شورای شهر فردیس درباره انتخاب شهردار برای این شهر نیم میلیون نفری واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در متن بیست و سومین خطبه مکتوب جمعه، اظهار کرد: در ایام پر خیروبرکت دهه امامت و ولایت هستیم و متأسفانه به خاطر مخاطراتی که ویروس کرونا برای اجتماعات ایجاد می کند بیست وچهار هفته است که نتوانستیم نماز جمعه کرج را برگزار کنیم.

لذا مطالب را به صورت مکتوب ارائه می کنم و از خدای تعالی در این روز جمعه و ایام مبارک طلب می کنم که از خطاهای ما چشم پوشی کند و به حق اولیائش نواقص و کمبودها و ندانم کاری های ما را ببخشد و بلا را مرتفع بگرداند.

واقعه غدیر یکی از مهم ترین حوادث تاریخ اسلام است یکی از روزهای بسیار مهم و حماسی، بلکه مهم ترین پدیده و حادثه در تاریخ اسلام؛ واقعه غدیر خم است.

که رسول خدا صلی الله علیه و آله امیرالمؤمنین علیه السلام را رسماً جانشین خود قرار داد و کفار را در امواج یأس و ناامیدی فروبرد.

و قرآن فرمود: الیَومَ یَئِسَ الَّذینَ کَفَروا مِن دینِکُم.

رسول خدا فرمودند: روز غدیر خم برترین عیدهای امت من است و آن روزی است که خداوند بزرگ دستور داد برادرم علی بن ابی طالب را به عنوان پرچم دار (و فرمانده) امتم منصوب کنم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش امام جمعه کرج به اتفاقات اخیر شورای شهر فردیس

واکنش امام جمعه کرج به اتفاقات اخیر شورای شهر فردیس