مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-07سياسي

فیلتر کردن راه حل مناسبی نیست/ سواد رسانه ای راهکار مقابله با دشمن است


نماینده دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رفتن به سمت مسدود، فیلتر و یا بایکوت کردن فضاهای مجازی، نگاه و راه حل مطلوبی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم رضایی امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار با تاکید بر نقش مهم خبرنگاران و با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در توسعه و تعالی جامعه اظهار داشت: شهید داریوش شاهینی از  شهیدان در عرصه اصحاب رسانه از افتخارات استان بوشهر هستند که یاد و خاطره همه شهیدان خبرنگار گرامی داشته می شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی شهید شاهینی تصریح کرد: شهید شاهینی علاوه بر رابطه خویشاوندی، همکاری تنگاتنگی با آن داشتم  و وی دارای ایمان بالایی و فردی متدین در عمل بود.

وی با بیان اینکه شهید شاهینی هیئتی و دارای شخصیت اخلاقی بود و چهره انقلابی داشت گفت: شهید شاهینی  برای همه ما و فعالان عرصه خبر و رسانه از لحاظ اخلاقی، شخصیتی، حرفه ای یک الگو محسوب می شود چرا که خود ساخته و شجاع بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  شهید شاهینی جزء نخبگان بود و در معاونت سیاسی صدا و سیما فعالیت می کرد خاطر نشان کرد: آخرین مسؤولیت شهید شاهینی مدیرگروه اجتماعی واحد مرکزی خبر و مسؤول اخبار اجتماعی سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلتر کردن راه حل مناسبی نیست/ سواد رسانه ای راهکار مقابله با دشمن است

فیلتر کردن راه حل مناسبی نیست/ سواد رسانه ای راهکار مقابله با دشمن است