مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-07بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی برای شبیه سازی جنگ با حزب الله به بازی های رایانه ای روی آورد


ارتش رژیم صهیونیستی که رزمایش های فیزیکی را لغو کرده، برای شبیه سازی جنگ احتمالی با جنبش مقاومت حزب الله لبنان، به بازی های رایانه ای روی آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از پاسخ انتقامی حزب الله از یک سو و شیوع گسترده ویروس کووید19 در فلسطین اشغالی از سوی دیگر، باعث شده این رژیم به سمت برگزاری رزمایش های نظامی مجازی به جای رزمایش فیزیکی و میدانی بگیرد.

به نوشته روزنامه جروزالم پست ، صدها نظامی اسراییلی در مقرهای ارتش از دستگاه های شبیه سازی، واقعیت مجازی و حتی بازی های اتاق فرار برای آماده شدن جهت جنگ با حزب الله آماده می شوند.

این روزنامه البته برای کاستن از وجه طنزآمیز این خبر، نوشت که ارتش اسراییل به عنوان بخشی از برنامه چندساله تغییر ساختار خود موسوم به مومنتوم به استفاده بیشتر از فناوری های دیجیتال روی آورده و در جریان آن نظامیان اسراییلی با شبیه سازهای رایانه ای به انجام تمرین می پردازند.

سرهنگ الیاو الباز یکی از مسئولان آموزش نظامیان صهیونیست به خبرنگار جروزالم پست حین بازدید وی از دفتر فرماندهی آموزش ارتش اسراییل در پایگاه جولیس واقع در عسقلان، گفت: این شبیه یک بازی ویدئویی است، اما مکان ها در آن، که نیروها و مأموران به آنجاها می روند، واقعی هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی برای شبیه سازی جنگ با حزب الله به بازی های رایانه ای روی آورد

ارتش رژیم صهیونیستی برای شبیه سازی جنگ با حزب الله به بازی های رایانه ای روی آورد