مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-07اقتصادي

سدی روی رودخانه کرج


مخارج این سد مستقلاً به طوری که مهندسین و کارشناسان تخمین زده اند حداکثر بیست میلیون تومان خواهد بود و چنانچه تصمیم به ایجاد کارخانه برق گرفته شود هزینه آن نیز به 25 میلیون تومان بالغ می شود و روی هم رفته می توان تخمین زد که با هزینه های متفرقه از قبیل .

- مخارج این سد مستقلاً به طوری که مهندسین و کارشناسان تخمین زده اند حداکثر بیست میلیون تومان خواهد بود و چنانچه تصمیم به ایجاد کارخانه برق گرفته شود هزینه آن نیز به 25 میلیون تومان بالغ می شود و روی هم رفته می توان تخمین زد که با هزینه های متفرقه از قبیل تغییر جاده و نظیر آن مخارج ایجاد این سد و کارخانه برق بر پنجاه میلیون تومان بالغ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: مطالعات و تحقیقات پیاپی و ممتدی که بیش از مدت سه ماه از طرف مهندسین و کارشناسان ادامه داشت روز سوم مهر جاری، طی یک کمیسیون که در دفتر آقای مهندس میکده، مدیر کل لوله کشی تشکیل گردید به شکل یک پیشنهاد خلاصه شد.

این پیشنهاد ایجاد سدی را پیش بینی می کرد که برای لوله کشی شهر تهران در وهله اول و برای تأمین احتیاجات آب تهران در مرحله دوم کمال ضرورت را دارد.

تهران در ثانیه به بیش از دو هزار و ششصد لیتر آب احتیاج دارد و آبی که فعلاً از کرج به شهر می رسد فقط نصف این مقدار یعنی یکهزار و سیصد لیتر را تأمین می کند، با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدی روی رودخانه کرج

سدی روی رودخانه کرج