مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-07پزشكي

افزایش شمار قربانیان کرونا در فارس


بنا بر اعلام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی 24 ساعت گذشته یازده نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید19، تسلیم این ویروس شده و فوت کرده اند.

- ایسنا/فارس بنا بر اعلام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی 24 ساعت گذشته یازده نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید19، تسلیم این ویروس شده و فوت کرده اند.

عبدالرسول همتی، جمعه 17 مرداد در برنامه خبری روزانه اعلام وضعیت بیماری کووید19 در استان فارس، گفت: متاسفانه با جان باختن 11 نفر دیگر از بیماران مبتلا به این بیماری، جمع کُل جان باختگان در فارس به 588 نفر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، همتی تعداد بیماران بستری در بیمارستان های مخصوص بیماران کرونایی در فارس را 904 بیمار اعلام و خاطرنشان کرد: از این تعداد بیمار، 107 نفر به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش تعداد تست های بررسی شده در استان فارس گفت: از ابتدای شیوع این بیماری مهلک، 225 هزار و 50 کیت نمونه آزمایشی افراد در آزمایشگاه های تخصصی بررسی شده که نتیجه 35 هزار و 519 تست مثبت بوده است.

همتی در عین حال یادآوری کرد که از بین مبتلایان به کووید 19 در فارس 23 هزار و 141 بیمار بهبودی کامل پیدا کرده اند، گفت: علی رغم افزایش شمار مبتلایان و فوت شدگان این بیماری، وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار قربانیان کرونا در فارس

افزایش شمار قربانیان کرونا در فارس