مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-07اقتصادي

پروژه بافت تاریخی میامی در هفته دولت افتتاح می شود


مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه میامی دارای بافت قدیمی و تاریخی زیبا و جذابی برای گردشگران است، گفت: پروژه اجرایی در این بافت طی هفته دولت 99 به بهره برداری می رسد.

- مهدی جمال در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه شهرستان میامی دارای بافت تاریخی و زیبایی برای گردشگری است، بیان کرد: در طول هفته دولت سال جاری یکی از پروژه های میراث فرهنگی در این بافت ارزشمند تاریخی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در سال 98 اعتبارات تملک دارایی برای میامی با موضوع بافت تاریخی با 40 درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن روبرو شد، افزود: میراث فرهنگی در حال مرمت خانه ها و کوچه های قدیمی و تاریخی میامی است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه برای احیای بناهای تاریخی در کنار بافت تاریخی ارزشمند میامی، کاروانسرای این شهرستان نیز مرمت شده است، گفت: اعتبارات خوبی برای این بنا گذاشته شده و کار ثبت جهانی آن در کنار کاروانسراهای کشور در دست اجرا است از سوی دیگر هر سرمایه گذاری که به ما مراجعه کند برای بهره برداری بهتر از این میراث تاریخی و زیبا حاضر به تسهیل و همکاری با وی هستیم.

جمال درباره برنامه های گردشگری استان سمنان در دوران پسا کرونا، تاکید کرد: کرونا بر همه چیز تأثیر گذاشت و ما مطمئن هستیم که پس از رفع آن دوباره گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بافت تاریخی میامی در هفته دولت افتتاح می شود

پروژه بافت تاریخی میامی در هفته دولت افتتاح می شود