مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-07اقتصادي

جریان تحریف می خواهد کشور را ناامید و متوقف نشان دهد


امام جمعه آرادان با بیان اینکه اگر بر جریان تحریف فائق آییم بر تحریم نیز پیروز خواهیم شد، گفت: جریان تحریف می خواهد کشور را ناامید و متوقف و مذاکره را لازم نشان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ضرورت پرداختن به موضوع معیشت مردم، بیان کرد: موضوع معیشت و زندگی سخت مردم نگرانی هایی را پدید آورده اما دولت هم دارد تلاش می کند لذا معظم له انصاف دینی را رعایت کرده و در این راستا هم تشکر کردند و هم گلایه داشتند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برجام و خسارات ناشی از آن نیز فرمودند برجام خسارات زیادی به ما زد اما برای مردم باید روشن می شد که غربی ها قابل اعتماد نیستند و یک بار دیگر آنها را امتحان کردیم ایشان همچنین از لجام گسیختگی در بازار ارز و کاهش پول ملی و تورم، نقدینگی نیز گلایه دارند اما در عین حال فرمودند دولتمردان در حال تلاش هستند و هرچه در توان دارند می گذارند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند برخی از اعضا و بخش های دولت کارهای بزرگی انجام داده اند و تلاش خوبی داشتند و این نشان دهنده انصاف معظم له است که باید الگوی مردم قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان تحریف می خواهد کشور را ناامید و متوقف نشان دهد

جریان تحریف می خواهد کشور را ناامید و متوقف نشان دهد