مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-07اقتصادي

تحقق 6درصد از درآمد نفتی/ از بانک مرکزی استقراض غیرمستقیم هم نکردیم


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اگرچه فقط 6 درصد از درآمد نفتی مورد انتظار در سال 99 محقق شده، اما 75 درصد درآمدهای مالیاتی سال جاری تا کنون محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور در گفت وگویی مجازی به مناسبت روز خبرنگار به سوالات مختلف خبرنگاران به خصوص ماجرای کسری بودجه 99 و اصلاح ساختار بودجه پاسخ داد.

یکی از خبرنگاران با اشاره به تأکیدات رهبرانقلاب درباره لزوم اصلاح ساختار بودجه و اظهارات نمایندگان یازدهم درباره عدم شباهت بودجه 99 به بودجه منطبق با شرایط جنگ اقتصادی، پرسید که تفاوت بودجه امسال با لایحه بودجه 1400 چه خواهد بود؟ و نوبخت پاسخ داد: درباره اینکه بودجه 1399 پس از ماه ها انتظار در مجلس به جای اینکه متناسب با فضای جنگ اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد؛ با چنین سرنوشتی روبرو شده است؛ باید افکار عمومی قضاوت کند.

سازمان برنامه و بودجه، لایحه بودجه 1399 را بر اساس پیش بینی واقع بینانه جنگ اقتصادی به مجلس ارائه کرد.

موضوعاتی که امروزه در خصوص کسری بودجه و.

مطرح می شود؛ نشان دهنده شفاف سازی سازمان برنامه بودجه است که راسا این موضوع را مطرح کرد؛ اما متأسفانه بعضی از عزیزان بدون داشتن اطلاعات کافی در خصوص اعداد و ارقام واقعی، از کسری بودجه صحبت می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 6درصد از درآمد نفتی/ از بانک مرکزی استقراض غیرمستقیم هم نکردیم

تحقق 6درصد از درآمد نفتی/ از بانک مرکزی استقراض غیرمستقیم هم نکردیم