مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-07اقتصادي

واعظی: انتظار داریم قیمت خودرو کاهش پیدا کند


رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به روند روبه رشد صنعت خودروسازی کشورمان، بر ضرورت توجه به خودکفایی، تحقیق و توسعه و ساخت خودروی تمام داخلی در این بخش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محمود واعظی شامگاه پنجشنبه در حاشیه آیین رسمی توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید، رونمایی رسمی از محصول جدید گروه خودروسازی سایپا و آغاز تولید انبوه دو محصول فیس لیفت ساینا و کوییک، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه خوشبختانه صنعت خودرو در کشورمان طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است، گفت: امروز زنجیره تولید خودرو اعم از خودروساز و قطعه سازان همه با هم در تلاش هستند تا خودرو را با کیفیت تحویل مردم عزیز بدهند.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه در سال جهش تولید، خودکفایی، توجه ویژه به تحقیق و توسعه و تولید داخلی علی رغم فشار‌های ناشی از تحریم، مسیر اصلی صنعت خودرو کشور است، اظهار داشت: بر اساس گزارش مدیران و مسوولان این بخش از یک سال و نیم گذشته تا کنون حدود 50 درصد ارزبری خودرو کاهش یافته و مهندسان و طراحان ما توانسته‌اند خودرو‌هایی صد در صد داخلی تولید کنند که زیبایی، کیفیت و ایمنی دارند.

واعظی با اشاره به توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید پس از 27 سال، افزود: اتفاق امروز این است که اگر یک خودرو از خط تولید خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: انتظار داریم قیمت خودرو کاهش پیدا کند

واعظی: انتظار داریم قیمت خودرو کاهش پیدا کند