مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-07سياسي

ثبت 26 موقوفه با نیت «غدیر« در طبس/ «اطعام علوی» 7000 نیازمند


رییس اداره اوقاف و امور خیریه طبس از تهیه هفت هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیران و از محل موقوفات مرتبط خبر داد و گفت: این میزان غذای گرم بین نیازمندان و مؤمنین در سه بخش مرکزی، - علی امینی نسب امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در طبس اطعام دادن در روز عید غدیر را از سفارشات انبیای الهی ذکر کرد و اظهار داشت: باید با احسان به ایتام پیام مهربانی و عطوفت علوی را به ایتام و اقشار آسیب پذیر جامعه منتقل کنیم.

وی بیان داشت: توصیه های بسیاری برای اطعام مردم و به ویژه نیازمندان در روز عید غدیرخم صورت گرفته لذا با توجه به سفارش های بسیار زیادی که از ائمه برای اطعام عید سعید غدیر خم صورت گرفته اطعام نیازمندان از محل موقوفات مرتبط اجرا خواهد شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه طبس تبیین کرد: هر ساله از محل موقوفاتی که توسط واقفین برای عید غدیر وقف شده برنامه هایی از جمله اطعام روز عید غدیر، برگزاری مراسمات جشن و شادمانی و صدقه به نیازمندان اجرا می شود.

امینی نسب از وجود 26 موقوفه مرتبط با غدیر در شهرستان طبس خبر داد و عنوان کرد: اختصاص عواید موقوفات به اعیاد قربان و غدیر ناشی از اعتقاد، التزام و تدین واقفان خیراندیش شهرستان طبس است که برای احیای امر ولایت و امامت جهاد مالی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 26 موقوفه با نیت «غدیر« در طبس/ «اطعام علوی» 7000 نیازمند

ثبت 26 موقوفه با نیت «غدیر« در طبس/ «اطعام علوی» 7000 نیازمند