مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-07اجتماعي

افزایش تا 8 درجه ای دما در بخش هایی از کشور / بارش باران در برخی نقاط


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش حدود 5 تا 8 درجه ای دما در بخش هایی از کشور و بارش باران، گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی نقاط خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز (17 مرداد ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز در استان تهران و سمنان افزایش ابر، بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد، اظهار کرد: این شرایط طی سه روز آینده برای ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز پیش بینی می شود.

وی در ادامه گفت: از بعدازظهر امروز (17 مرداد) تا سه شنبه (21 مرداد) به سبب نفوذ جریانات گرم و مرطوب جنوبی در شرق و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان و شرق فارس افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان، امروز (17 مرداد) نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و از امروز تا دوشنبه (20 مرداد) دریای عمان و تنگه هرمز مواج و طوفانی پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای 5 روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک خواهد بود، خاطرنشان کرد: از امروز (17 مرداد) تا دوشنبه (20 مرداد) هفته آینده دما در شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تا 8 درجه ای دما در بخش هایی از کشور / بارش باران در برخی نقاط

افزایش تا 8 درجه ای دما در بخش هایی از کشور / بارش باران در برخی نقاط