مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-07سياسي

آمادگی جمعی از دانشجویان برای امدادرسانی به مردم لبنان


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در بیانیه ای خطاب به سفیر لبنان در ایران اعلام کرد: آمادگی خود را برای هرگونه امدادرسانی به مردم مظلوم لبنان اعلام می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن این بیانیه به شرح زیر است؛ حادثه هولناک انفجار در بندر بیروت و در پی آن جان باختن و مجروحیت جمع کثیری از مردم عزیز لبنان، قلب هر انسان آزاده ای را آزرد.

ما عمق فاجعه را در صحنه های دلخراش منتشر شده از انفجار دیدیم؛ بدون شک خانواده آن اجسادی که از شدت حادثه به آسمان رفته بودند، هنوز منتظر فرود عزیزانشان هستند و این انتظار دیگر بی معناست.

چندین هزار نفر از ساکنان لبنانی اکنون آواره دامان نیمه سوخته عروس خاورمیانه شده اند و جان و مال و امیدهایشان هنوز در آتش حادثه می سوزد و تا سال ها دودش باقیست.

در کنار این مصیبت بزرگ، خسارات عظیم وارده بر مهمترین بندر اقتصادی لبنان، به همراه فشار سنگین تحریم های کشورهای غربی، لبنان را دچار بحران در تامین مایحتاج عمومی می کند و غم این حادثه را مضاعف.

ما به عنوان جمعی از دانشجویان ایران اسلامی ضمن عرض تسلیت به تمامی مردم لبنان، امت حزب الله و دبیرکل حزب الله لبنان - سیدحسن نصرالله- در پی این حادثه تلخ، وظیفه دینی و انسانی خود می دانیم که آمادگی خود را برای هر گونه امدادرسانی به مردم مظلوم لبنان اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جمعی از دانشجویان برای امدادرسانی به مردم لبنان

آمادگی جمعی از دانشجویان برای امدادرسانی به مردم لبنان