مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-07اقتصادي

27 درصد بازار عراق دست ایران است


رییس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به 27 درصد بازار عراق در دست ایران است، گفت: باید از ظرفیت کرمانشاه برای حضور بیشتر در بازار عراق استفاده کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به 27 درصد بازار عراق در دست ایران است، گفت: باید از ظرفیت کرمانشاه برای حضور بیشتر در بازار عراق استفاده کنیم.

حمیدزادبوم در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان کرمانشاه از بازار عراق به عنوان یکی از بازارهای مهم برای ایران یاد کرد و افزود: در حال حاضر وضعیت حضور ما در بازار عراق بد نیست، بگونه ای که سهم 27 درصدی از بازار عراق داریم.

وی با بیان اینکه می توانیم در بازار عراق بیشتر از این جا باز کنیم، ادامه داد: مرزهای استان کرمانشاه می تواند به تقویت حضور ایران در عراق کمک کند و از همین رو این مرزها برای ما بسیار اهمیت دارد.

معاون وزیر صمت وضعیت کنونی زیرساخت های مرزی کرمانشاه را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: باید قدر پایانه های مرزی کرمانشاه را بدانیم، زیرا اگر همین زیرساخت ها نبود، صادرات فعلی را هم نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا باعث شده صادرات در بسیاری از کشورهای جهانی روند نزولی داشته باشد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه صادرات به بخش اقلیم کردستان عراق روند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 درصد بازار عراق دست ایران است

27 درصد بازار عراق دست ایران است