مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-06سياسي

فعالیت 500 اکیپ راه سازی در کشور در شرایط بد مالی


هم اکنون در کشور 500 اکیپ آسفالت مشغول بهسازی، روکش و احداث انواع جاده مشغول فعالیت هستند و این حجم فعالیت در شرایط فعلی مالی کم نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز،  محمد اسلامی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از جاده های شهر بادرود در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: بنا به دعوت نماینده محترم شهرستان امروز از مسیر جاده های سطح شهر بادرود بازدید و تصمیمات خوبی برای ایمن سازی و کیفیت جاده ها گرفته شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: هم اکنون در کشور 500 اکیپ آسفالت مشغول بهسازی، روکش و احداث انواع جاده مشغول فعالیت هستند و این حجم فعالیت در شرایط فعلی مالی کم نظیر است.

 وی در خصوص جاده بادرود به کاشان و نواقص آن بیان کرد: دغدغه مردم بی تعهدی پیمانکار است که پیمان کار خود را ناقص رها کرده و این پیمانکار جاده بادرود کاشان در لیست سیاه پیمانکاران قرار گرفت و صفحه اجرایی پیمان کاری محو می شود و در پروژه ها و مناقصه ها به هیچ عنوان این شرکت راه داده نمی شود.

اسلامی افزود: در حوزه راهداری تأکید کردیم که نواقص این جاده برطرف و ضمانت از زحمات آن پیمانکار قبلی کسر و به حساب بدهکاران واریز شود که دیگر شاهد کار غیراستاندارد و نیمه تمام توسط پیمانکاران نباشیم، پیمانکارانی که کار نیمه تمام و غیراستاندارد انجام شوند مورد مواخذه قرار خواهند گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 500 اکیپ راه سازی در کشور در شرایط بد مالی

فعالیت 500 اکیپ راه سازی در کشور در شرایط بد مالی