مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 03:002020-08-06سياسي

رسانه ها چشم بینای جامعه/ تبریک روز خبرنگار به جامعه خبری سمنان


مسئولان و ارگان های مختلف سراسر استان سمنان با ارسال پیام هایی روز خبرنگار را گرامی داشتند و رسانه ها را چشم بینای جامعه و پل ارتباطی بین مردم و کارگزاران نظام خواندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسئولان و نهادها و ارگان های مختلف در سطح استان سمنان همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار در پیام ها و بیانیه هایی جداگانه این روز را تبریک گفتند در یکی از این پیام ها سرهنگ محمد حسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس استان سمنان نوشت: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، فرصت مناسبی برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهّد و جامعه رسانه ای کشور در عرصه اطلاع رسانی برای نقش آفرینی در صحنه های سرنوشت ساز و حسّاس میهن اسلامی به شمار می رود.

در این پیام آمده است: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می دهد اصحاب رسانه با نقش آفرینی های به موقع خود در صحنه حوادث و رخدادهای کشور و سرعت در اطلاع رسانی با روایت های درست و بصیرت آفرینی موجب هدایت راستین افکار عمومی جامعه و جلوگیری از شکل گیری شایعه و روایت سازی های جعلی شده اند.

سلامی در این پیام تاکید کرد: اصحاب رسانه از ارکان قدرت نرم امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربازان جنگ نرم ملت ایران در مقابله با توطئه ها به شمار می روند و در شرایطی که دشمنان قسم خور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها چشم بینای جامعه/ تبریک روز خبرنگار به جامعه خبری سمنان

رسانه ها چشم بینای جامعه/ تبریک روز خبرنگار به جامعه خبری سمنان