مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-06فرهنگي

روایتی چند از سلوک حرفه ای خبرنگاران در سینمای جهان


همه ما می دانیم که رسالت خبرنگاران انتقال اخبار درست و منطبق بر واقعیت بوده و آن ها وظیفه خود می دانند که چشم و گوش جامعه باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی همه ما می دانیم که رسالت خبرنگاران انتقال اخبار درست و منطبق بر واقعیت بوده و آن ها وظیفه خود می دانند که چشم و گوش جامعه باشند.

با توجه به اینکه روزنامه نگاران و خبرنگاران در مقاطع حساس تاریخی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی همیشه نقشی مهم داشته اند، می توان درک کرد که چرا فیلم سازان مطرح دنیا برای ساخت فیلم در این حوزه علاقه ای خاص از خود نشان می دهند.

با جستجوی کوتاهی می توان با آثار درخشان زیادی با محوریت خبرنگاران و روزنامه نگاران مواجه شد؛ آثاری که اغلب توانسته اند جوایز مهم و ارزشمند زیادی را برای خود به ارمغان بیاورند، البته این اتفاق نشان از جذابیت این حوزه برای مخاطبان سینما دارد.

در همین راستا به معرفی چند فیلم مشهور در این حوزه از جمله همه مردان رییس جمهور ، شب بخیر و موفق باشید ، افشاگر و پست می پردازیم.

همه مردان رییس جمهور فیلم سینمایی همه مردان رییس جمهور را آلن کاپولا کارگردانی کرده و فیلم نامه آن را ویلیام گلدمن به رشته تحریر درآورده است.

گفته شده که این فیلم در تاریخ سینما اثری شگفت انگیز بوده که به عنوان الگو برای دیگر آثار از آن بسیار استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی چند از سلوک حرفه ای خبرنگاران در سینمای جهان

روایتی چند از سلوک حرفه ای خبرنگاران در سینمای جهان