مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-06سياسي

تبریک خانزادی به فرمانده کل ارتش


فرمانده نیروی دریایی ارتش با صدور پیامی تصویب اهدای نشان فداکاری از سوی فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی(ع) را به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش با صدور پیامی تصویب اهدای نشان فداکاری از سوی فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی(ع) را به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، متن پیام امیر دریادار حسین خانزادی به این شرح است: حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیـم موسوی فرمانده محترم کـل ارتش جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر، تصویب اهدای نشان فداکاری از سوی فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدردانی از مجاهدت و افتخارآفرینی جوانانی است که در فیضیه ارتش بالیدند و خون خود را در سالهای پرافتخار جهاد و شهادت در راه اعتلای کلمه الله و حفظ میهن عزیز اسلامی نثار کردند.

امروز جوانان برومندی که این مکان مقدس را برای ورود به نهاد پرافتخار و انقلابی ارتش انتخاب کردند، ادامه دهندگان راه همان جوانانی هستند که حصن حصین میهن، دلگرم به حضور آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک خانزادی به فرمانده کل ارتش

تبریک خانزادی به فرمانده کل ارتش