مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 02:502020-08-06اجتماعي

کاشمر با کمبود شدید محیط بان مواجه است


رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر گفت: در حوزه شهرستان کاشمر بیش از 100 هزار هکتار تحت پوشش داریم، اما متاسفانه با کمبود شدید محیط بان مواجه هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر گفت: در حوزه شهرستان کاشمر بیش از 100 هزار هکتار تحت پوشش داریم، اما متاسفانه با کمبود شدید محیط بان مواجه هستیم.

مهدی جمعه پور در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: حوزه تنوع زیستی و ذخایر ژنتیکی که از آن به عنوان شاخص سلامت اکوسیستم یاد می شود، بیانگر کیفیت آب و هوا است.

وی ادامه داد: منطقه شکار ممنوع سید مرتضی در کاشمر با وسعت 67 هزار هکتار منطقه آزاد حصارک در بخش کوهسرخ با وسعت 70 هزار هکتار و مناطق دشتی جنوب شهرستان زیستگاه گونه های متنوعی از پرندگان، پستانداران، خزندگان، بندپایان و.

هستند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر مطرح کرد: کارهایی که در جهت حفاظت از تنوع زیستی شهرستان انجام شده شامل پایش مناطق و دستگیری متخلفان شکار و صید، واکسیناسیون دام ها، تیمار وحوش آسیب دیده، تأمین منابع آبی، توزیع علوفه و آگاهی بخشی جوامع محلی در حفظ محیط زیست می شود.

وی گفت: آگاهی بخشی به جامعه محلی موجب شده تا در آخرین سرشماری منطقه حفاظت شده سید مرتضی جمعیت گونه قوچ و میش و کل و بز به بیش از 2000 رأس برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشمر با کمبود شدید محیط بان مواجه است

کاشمر با کمبود شدید محیط بان مواجه است