مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 01:502020-08-06اجتماعي

سرانه استاندارد آموزشی در بروجرد پایین تر از میانگین استانی و کشوری است


سرانه استاندارد آموزشی در بروجرد پایین تر از میانگین استانی و کشوری است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: سرانه استاندارد آموزشی در بروجرد پایین تر از میانگین استانی و کشوری است.

علیرضا نخعی در جلسه بررسی مسائل نوسازی مدارس بروجرد که شامگاه 16 مردادماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بروجرد به ازای 56 هزار دانش آموز 16 هزار و 800 متر مربع فضای استاندارد آموزشی وجود دارد که کمتر از میانگین استانی و کشوری است.

وی با بیان اینکه پروژه حیات طیبه با یک طراحی درست یک گام موثر خواهد بود افزود: دو پروژه استخر دانش آموزی بروجرد و اشترینان از محل اعتبارات استانی تعریف شده اند و با توجه به تخصیص اندک این سهم اعتباراتی، چشم انداز مجهولی پیش روی اینگونه پروژه های مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: بروجرد از معدود شهرستان هایی است که خیرین مدرسه ساز سهم قابل توجهی را در بخش مدرسه سازی ایفا کرده اند.

نخعی اضافه کرد: دانش آموزان باید از لحاظ جسمی و فرهنگی رشد داشته باشند که با اجرای طرح آجر به آجر و مشارکت خیرین و دولت در ساخت فضاهای آموزشی، امید می رود گام های خوبی در خصوص احداث و بازسازی فضاهای آموزشی و استانداردسازی آن ها برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه استاندارد آموزشی در بروجرد پایین تر از میانگین استانی و کشوری است

سرانه استاندارد آموزشی در بروجرد پایین تر از میانگین استانی و کشوری است