مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 01:502020-08-06سياسي

جمعه های انتظار/ آخرین وارث غدیر


غدیر فرامی رسد و بازهم باید پیمان بست با او که آخرین وارث غدیر است، او که نام و یادش در خطبه غدیر بارها توسط پیامبر(ص) مورداشاره قرارگرفته و این بیانگر برنامه ریزی بلندمدت دین اسلام برای آینده بشریت است.

- سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس؛ شیراز با توام ای دشت بی پایان ،سوار ما چه شد/ یکه تاز جاده های انتظار ما چه شد؟ آشنای ”لا فتی الا علی اینجا کجاست؟/ صاحب ”لا سیف الا ذوالفقار“ ما چه شد؟ شیعه با دو بال سرخ شهادت برگرفته از عاشورا و بال سبز انتظار اوج می گیرد و عروج می یابد؛ عاشورا روح غیرت، عزت و ایثار را جان می دهد و مفهوم انتظار نیز بار امید و اندیشه مدیریت آینده را در بردارد.

باور به امام غائب در مذهب شیعه مورد تأکید و وظیفه­ انتظار را در ادوار مختلف ترسیم کرده است.

انتظار فرج همواره عاملی موثر برای تحرک آفرینی در جامعه­ شیعه بوده است؛ تا در برابر مشکلات و موانع، خوف و حزنی نداشته و زمینه ساز مقدمات نهضت امام قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد.

در منظومه فکری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، انتظار فرج از جایگاه ویژه ای برخوردار است در منظومه فکری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، انتظار فرج از جایگاه ویژه ای برخوردار است، به باور ایشان، برقراری حکومت مهدوی و رسیدن به فرج نهایی که همان عدالت کامل است، بر اساس طبیعت عال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه های انتظار/ آخرین وارث غدیر

جمعه های انتظار/ آخرین وارث غدیر