مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 01:352020-08-06اقتصادي

احیای دو واحد تولیدی با ظرفیت 2000 شغل در تهران


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام کرد که با رفع مشکل دو واحد صنعتی بزرگ در شهرستان شهریار این استان، زمینه اشتغال و بازگشت به کار 2000 نفر فراهم شد.

- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام کرد که با رفع مشکل دو واحد صنعتی بزرگ در شهرستان شهریار این استان، زمینه اشتغال و بازگشت به کار 2000 نفر فراهم شد.

یدالله صادقی، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با بیان اینکه این جلسات چهارشنبه هر هفته با حضور استاندار تهران و مسئولان استانی و با حضور صنعتگران و تولیدکنندگان برگزار می شود تا نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود، اظهار کرد:این هفته نیز جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان شهریار و غرب شهر تهران برگزار و مسائل و مشکلات سه واحد تولیدی در بخش لبنیات، نخ های پلاستیک و پل استری و روغن بررسی شد.

وی افزود: دو واحد تولید کننده فرآورده های لبنی و تولید کننده نخ های پلاستیک و پلی استریل با سرمایه گذاری سنگین در این شهرستان مستقر هستند که طی بررسی های انجام شده واحد تولیدکننده الیاف با توجه به مهیا بودن ظرفیت، نیاز به احیا داشته که با هماهنگی دستگاه های ذی ربط و تلاش مسئولان و مالک شرکت، اقدامات اجرایی احیای آن از هفته آینده آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای دو واحد تولیدی با ظرفیت 2000 شغل در تهران

احیای دو واحد تولیدی با ظرفیت 2000 شغل در تهران