مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 00:252020-08-06ورزشي

فوتسال فولاد ایرانیان لیاقت دارد دل هوادارانش را شاد کند


مربی تیم فوتسال فولاد ایرانیان سیرجان گفت: شنبه 18 مرداد باید اولین بازی پلی آف خود را مقابل فودکا در تهران به میدان برویم و میدواریم که نتیجه دلخواه خودمان را کسب کنیم، - سیدحسین میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طبق برنامه اعلام شده از طرف سازمان لیگ فوتسال فدراسیون، شنبه 18 مرداد باید اولین بازی پلی آف خود را مقابل فودکا در تهران به میدان برویم.

مربی تیم فوتسال فولاد ایرانیان سیرجان عنوان کرد: بیش از 6 ماه مسابقات تعطیل بوده و به دلیل نامشخص بودن تاریخ مسابقات پلی آف نتوانستیم تمرینات را منظم برگزار کنیم تعداد بازیکنان مصدوم ما در تعطیلی لیگ بالا رفته بود که در بازی پیش رو تنها دو بازیکن به دلیل مصدومیت به همراه نخواهیم داشت.

میرحسینی افزود: چهار بازیکن تاثیرگذار تیم، دو کارته هستند خیلی باید منطقی و حساب شده بازی کنیم تا در بازی برگشت به دلیل سه کارته شدن این بازیکنان به مشکل برنخوریم امیدواریم که نتیجه دلخواه خودمان را در تهران کسب کنیم، این لیاقت را داریم تا دل هواداران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: هیچ عاملی باعث نشده است که ما از هدفی که از اول فصل داشتیم دور باشیم و انگیزه هایی که از اول فصل داشتیم را داریم، تک تک بازیکنان حریف را آنالیز کردیم و این امید را داریم که با دست پر تهران را ترک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتسال فولاد ایرانیان لیاقت دارد دل هوادارانش را شاد کند

فوتسال فولاد ایرانیان لیاقت دارد دل هوادارانش را شاد کند