مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 22:402020-08-06فرهنگي

خبرنگار باید مچ من را بگیرد


از خبرنگاران برای کارشان تشکر می کنند؛ یکی می گوید در شرایط فعلی جامعه، انتظار بیشتری از آن ها نمی توان داشت، دیگری تاکید دارد که خبرنگار باید مچش را بگیرد، - و چهره بعدی می گوید بعضی چیزها را نباید گفت تا خبرنگاران به مکافات نیفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهایی که افراد مختلف بیش از دیگر روزهای سال سراغ خبرنگاران را می گیرند، باز هم ما به سراغ تعدادی از شاعران، نویسندگان و مترجمان رفته ایم.

البته این گفت وگوها همانند همیشه نیست؛ باز هم پای ادبیات و کتاب در میان است، اما سوال از وضعیت ادبیات یا نقد و ترجمه نیست و از احوال کتاب پرسشی نمی شود، گفت وگوها از جنسی دیگر و خودمانی است.

این بار سوژه خود خبرنگاران هستند.

در گفت وگوهایی که روایت های کوتاهی از سال ها ارتباط شاعران، نویسندگان و مترجمان با خبرنگاران است، از تاثیر خبرنگاران در کارشان و در جریان ادبیات می پرسیم، از رابطه شان با اصحاب رسانه جویا می شویم، که در این میان تشکرها، توصیه ها و بعضا گله هایی دارند و به مناسبت روزی که به نام خبرنگار ثبت شده است (هفدهم مردادماه)، از خبرنگاران می گویند.

بیش از این انتظاری نمی توان داشت محمد دهقانی، مترجم، نویسنده و استاد پیشین دانشگاه تهران گویا این بار هم همانند هربار منتظر سوال هایی درباره ادبیات، نقد ادبی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار باید مچ من را بگیرد

خبرنگار باید مچ من را بگیرد